laupäev, 21. november 2009

Joonistasin kinnise suuga laulupeo

Kuna sain fMRI uuringust mälestuseks plaadi omaenda isikliku aju piltidega, siis käskis Eero mõned blogisse ka üles panna. Selle esimese pildi üle naeris ta kohatult kaua, Matu aga arvas, et tegemist Homer Simpsoniga:

Minu lopergune pea:D See julla pea küljes on vitamiin E kapsel, et tuvastada, milline parem ja milline vasak pool.

Ja veel üks. Ärge pahaks pange, et neid siia nii palju tekkis:D

Natuke teisest teemast... väga huvitav trend on see, et võrreldes 1970ndate aastate action-mänguasjadega on 1990ndate omad hoolega jõusaalis käinud ja ebanormaalsed musklid kasvatanud. Väikestele poistele ka mingi nõme iluideaal tekitatud...
Vasakult paremale areng 70ndatest 90ndateni:

Tähesõjad: kaks tegelast vasakul 70ndad ja paremal 90ndad (Luke Skywalkeri pea on kahtlaselt kokku kuivanud, ju seda pole vaja, kui nii palju lihaseid on):

Koolielust niipalju, et loenguid/seminare on veel kaks nädalat jäänud ja meil koormus veidi erinevalt jaotunud. Eero vehib igas aines pikki esseesid kirjutada ja detsembris on ainult üks eksam. Mul on mitu ettekannet, üks pikem kirjutis ja detsembris 4 eksamit ehk siis veidi ühtlasem koormus. Seetõttu ongi jälle olukord, kus Eero üritab samaaegselt töö ja kooliga hakkama saada ja blogisse kribin mina.

Meedia aines oli meil ülesanne valida välja mõni terviseprobleem ja teha kindlale sihtgrupile nö tervisekampaania. Minu teemaks anoreksiat propageerivad netileheküljed ja sihtgrupiks teismelised tüdrukud. Siit saab vaadata seda (amatöörlikku) üllitist.

Lõpetuseks, ilma vastukajata (olgu see siis positiivne või negatiivne!) on kuidagi tobe blogida...

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tere!
Ära nukrutse midagi kommentaaride puudumise üle. Eesti inimene ju teada....
Mina klõpsin küll tihti sinu blogisse ja loen huviga, millise nurga alt sa maailma asju näed. Põnev! Soovitan siin üht-teist ka oma väikesele füsioterapeudiks pürgijale läbi lugeda. Jätka aga!
Anne

ailen ütles ...

Tsauka!

See üllitis on väga nummi! ma küll eelistaks bananat, aga seda sa tead niikuinii :P

ja MRI-piltide peale ma hüppasin kohe püsti! Sul on väga armas tserbellum ja haistesibul :P Nii äge!

Liina ütles ...

oo ma tänan:D

Lilian ütles ...

Ma kusjuures just täna lugesin artiklit toitumise ja naise iluideaali kohta Mauritaanias, mis on poolikult kätte saadav siin: http://www.marieclaire.ee/?p=279 . Päris huvitav ja päris halb.
P.S. Ägeda ideega video!:)

Liina ütles ...

Tahaks ka, et keegi sunniks mind 16000 kalori väärtuses rasvast kuskussi kurgust alla ajama:P