esmaspäev, 28. september 2009

Õndsusasjad

Ma tean küll, et on alles september, aga ma lihtsalt pidin endale 2010. aasta kalendermärkmiku ostma. See on lihtsalt nii ilus!!! Eestis peab kena märkmikku tikutulega taga otsima ja see on nii frustreeriv (räägime veel pseudoprobleemidest:P).

Üks äge keskkonnasõbralik trend siin on mitmekordselt kasutatavate termoste ja joogipudelite kasutamine, sest muidu oleks kohvitopside ja plastpudelite uputus totaalne. Lähed kas või Starbucksi ja lased kohvi termosesse panna. Mina ronin oma varahommikustesse loengutesse ka instantputru täis termosega. Eero loengutes on inimesed vist paremini kasvatatud, aga meil küll kõik pidevalt söövad midagi. Ega ma siis kehvem saa olla:D

Oleme üritanud ka erinevaid ägedaid söögikohti külastada (multikultuursust tuleb ju ära kasutada). Seni on ära proovitud jaapani, tai-hiina-vietnami ja kreeka toidukohad. Järgmine plaan on taimetoitlaste salaatik.

Ja veel üks palve: võite kommentaarides öelda, millest tahaksite veel lugeda. Kunagi ju ei tea, mida üks või teine huvitavaks/igavaks peab.

Eero au ja uhkus:

4 kommentaari:

TT ütles ...

Moned aastad siin elanuna soovitaks proovida hiina "all you can eat buffet" tuupi restorani "Mandarin". Suur valik nii idamaiseid kui kohalikke toitusid ja soodne hind - $12 lounasook. Kui tahad vahemalt veerandit pakutavast proovida on enne soovitav kaks paeva nalgida:)
P.S. Mul oige ponev lugeda kuidas Eestist hiljuti saabunud Torontot naevad.

Jaanika ütles ...

Ikka tahaks kuulda teie elust-olust ja koolijuttu ja huvitavaid tähelepanekuid kohaliku rahva kohta ja....ja...ja....

Jaanika ütles ...

PS. Ma vist pole seda veel mainunid, aga Eero on uue mudila lehega Anti jaoks täiesti uue taseme saavutanud. Kui Eestisse tagasi tulete, siis ootab teid lennujaamas punane vaip.

eero ütles ...

oma eesmärgi on see leht siis täitnud: avaldada Antile muljet :D