kolmapäev, 10. veebruar 2010

Ilu on vaataja silmis

Panen siia üles väga lahedad reklaamid, mille eesmärgiks ärgitada inimesi ilu üle arutlema. Ehk siis peamiselt ilu mõistet avardama ja mitmekesistama ning stereotüüpidest üle saama, näiteks, et "ülekaalus" (Lääne ühiskonna väärastunud "normide" järgi muidugi) naine võib olla samas ka heas (füüsilises) vormis. Väga positiivne nähtus kogu selle nooruse- ja kõhnusekultuse kõrval.

Fit? Fat? (Vormis? Ülekaaluline?)


Too old to be in an anti-aging ad (liiga vana, et olla vananemisvastases reklaamis).


Wrinkled? Wonderful? (Kortsuline? Imeline?)


Parimvetsupotiküürimisvahendireklaam (mitte päris otseselt teemas, aga lihtsalt väga äge).

2 kommentaari:

Jaanika ütles ...

Kus nii ägedaid reklaame tehakse?

Liina ütles ...

Esimesed kolm on Dove'i omad.
Dove'il oli mõned aastad tagasi veel üks lahe reklaam, kus poseerisid "normaalsuuruses" ja "plus-size" naised ehk siis Dove on juba tükk aega üritanud alakaalu propageerimisele vasturünnakut teha.
Viimase reklaami kohta ei oska kahjuks öelda.